DACOS logo

reprogramarea calatoriilor

Reprogramarea datei sau orei calatoriei se poate face de catre client cu cel putin 12 ore inainte de ora de plecare inscrisa pe bilet, pe formularul de abonament sau, dupa caz, pe alti suporti de date folositi de DACOS. Reprogramarea calatoriilor se poate face telefonic – in cazul rezervarilor sau transferurilor de bilet dintr-o localitate in care nu exista "Agentie Vanzatoare" sau personal la sediul firmei DACOS sau la "Agentiile de Voiaj DACOS" si "Agentiile Vanzatoare" cu cel putin 12 de ore inaintea efectuarii cursei, ocazie cu care vor fi comunicate optiunile cu privire la noile caracteristici ale deplasarii.
Deplasarile la date reprogramate vor fi rezolvate in limita posibilitatilor existente la sediul firmei DACOS sau la "Agentiile de Voiaj DACOS" si "Agentiile Vanzatoare".
In situatia in care nu sunt avizati cu cel putin 12 de ore cu privire la reprogramarea deplasarilor, operatorii DACOS si colaboratorii contractuali, au obligatia de a anula valabilitatea documentului de transport pentru calatoria in cauza, fara returnarea valorii biletului, urmand procedura mentionata mai jos.

Contravaloarea biletelor nefolosite va putea fi obtinuta ulterior numai printr-o solicitare scrisa adresata supervizorului compartimentului de rezervari.

anularea biletelor de calatorie

Un bilet se poate anula in urmatoarele situatii:
cand este completat gresit;
la cererea clientului, transmisa cu cel putin 12 ore inainte de ora de plecare inscrisa pe bilet;
"din oficiu", daca posesorul biletului de calatorie nu s-a prezentat la imbarcare in data si la ora mentionata pe biletul de calatorie si nici nu a intreprins, in timp util, demersurile necesare pentru a-si reprograma calatoria sau pentru a solicita returnarea contravalorii biletului de calatorie.

abonamente | anulare calatorii

Neprezentarea la locul de imbarcare, la data si ora comunicata anticipat, atrage dupa sine anularea calatoriei achitate.

bilete de calatorie

Rezervari de locuri
Cumpara online
Retipareste biletul

sef serviciu rezervari

e-Mail:
ionela.apostol@dacos.com.ro
telefon:
(0720)551-908

In cazul biletelor pierdute sau furate si in situatia in care nu poate fie efectuata o parte din ruta inscrisa pe biletul de calatorie, nu se acorda, in mod normal, despagubiri. Totusi, chiar si in aceste situatii, va rugam sa contactati, prin email sau prin telefon, supervizorul compartimentului de rezervari.
Va asiguram ca o sa facem tot ceea ce este necesar pentru a identifica solutiile potrivite.